LÄKEROL OCH SOLARIUM

Nyss hemkommen ifrån solariumet. Mysigt. Skönt att få ligga där ensam och lyssna på musiken ifrån solariumet, ironi dock.

17 minuter och 30 sekunder senare - klar.
Lite brunare.

Går upp och kollar mig själv i spegeln, blir äcklad. Något OTROLIGT. Fett, fett, fett. Men fick en rand åtminstonde.
Sedan hem, kvällsmat som bestod av spagetti och köttfärsås. Måste erkänna att jag äter dubbelt så mycket av allt när jag är hos mamma, det är som min lilla semester. För magen. Hon har alltid godis, och hon kommenterar aldrig när jag tar.

Till skillnad från min pappa. Han vill inte ha en fet dotter. OK. Känns lite fel att säga fet när jag vet att jag är underviktig. Eller som pappa brukar säga - "Underviktig med en godismage!" And that's so true...

Men nu skall jag visa han, ännu en gång.
Nu går jag och knaprar i mig läkerol / salmiak som förövrigt är den godaste smaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0